Belo HorizonteJembatan penerbangan tetap hidraulikKeperluan untuk penyelenggaraan berkala

masa pelepasan:2024-01-20 10:46:26 Pengguna pos:258HP138990173 Paparan halaman:154

Petua teras:Belo Horizonte,Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan.It is inevitable to apply a certain am

Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan.

It is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outlet high usage frequency, and high loading pressure. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.

Belo HorizonteCiri-ciri produk: Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai untuk beroperasi. Penghasil platform penangkapan hidraulik khusus, lif hidraulik lif kargo jenis kereta api, lif gerak, lif jenis kereta api, dan lif kargo hidraulik untuk workshop gudang kilang.

Tidak memahami syarat operasi paksi. Jika and a memahami beberapa prinsip dasar dan tiga elemen yang membawa kepada kejayaan anda boleh memastikan bahawa anda dalam bentuk kerja yang baik untuk masa yang lama. Pemeriksaan sebelum menggunakan jambatan paparan bimbit: Semak jika valv pembuatan minyak ketat. Guna jambatan paparan bimbit: Guna pompa tangan untuk meningkatkan jambatan paparan ke kedudukan dan tinggi yang diperlukan; Place the tongue plate on the box and connect the safety chain to the box; Letakkan topeng roda dalam kedudukan yang sesuai di sebelah ban; Lepaskan valv pembuatan minyak manual untuk membuat silinder minyak dan roda dalam keadaan semulajadi,Belo HorizonteJembatan pengangkutan profesional, membuat mereka dalam keadaan tenang; Selepas persiapan di atas selesai, memuatkan dan membuka boleh bermula; Jaga-jaga untuk operasi: Simpan silinder minyak dalam keadaan tenang semasa digunakan; Kedua-dua angkatan elektrik dan manual mesti matikan suis pompa manual.

GuasdalitoPanjang rantai boleh ditetapkan boleh berhubung dengan trak, membuat jambatan boarding dan trak sentiasa ketat.

Untuk mencegah rusting di jambatan boarding, bersedia untuk perlindungan cuaca hujan dan melarang ketat-ketat eksposisi hujan.

Masa-masa meningkatkan perlindungan kegagalan fasa dan peranti hentian kecemasan untuk meningkatkan keselamatan lif.


Belo HorizonteJembatan penerbangan tetap hidraulikKeperluan untuk penyelenggaraan berkala



Dengan sederhana, jambatan naik bimbit yang dicapai bukan hanya peranti bantuan untuk memuatkan dan memuatkan barang. Ia juga boleh menyimpan muatan cepat, memuat, yang mempunyai satu keuntungan dalam beberapa industri. Fungsi penyesuaian tinggi unik bagi gerakan chip aplikasi jambatan naik bergerak membuat segala-galanya semakin mudah dan selesa. Paksi muatan bimbit berkhidmat sebagai ramp a untuk forklift, membolehkan mereka masuk dan muat barang secara langsung di dalam trak, menjadikannya mudah, mudah, dan cepat. Keuntungan utama paksi platform bergerak ialah ia boleh beroperasi oleh satu orang dan tidak memerlukan sumber tenaga seperti tenaga. Kemunculan jambatan naik bimbit telah meningkatkan efisiensi kerja dan meningkatkan keuntungan ekonomi.

Apabila menggunakan pompa tangan pada jambatan boarding bergerak, pertama turunkan butang valve balik dan ketat ke arah jam. Dengan menekan kendali, jambatan naik boleh meningkat perlahan-lahan. Apabila menurunkan, lepaskan butang valv balik (putar arah lawan jam) untuk menurunkan paksi dengan beratnya sendiri. Apabila digunakan, yang terbuat dari bahan kuasa tinggi; U” Profil baja dirancang untuk peluru. Kekalkan ia untuk masa yang lama tanpa deformasi dalam keadaan muatan tinggi.

Persekitaran pemeriksaanKedua-dua mengangkat elektrik dan mengangkat manual dan menurunkan menggunakan suis pompa manual untuk kembali.

Sebelum memuatkan,Belo HorizontePemuatan dan membuka jembatan papan platform Forklift, membuang dan membawa barang, tinggi plat penyesuaian pada jambatan papan patut disesuaikan untuk memastikan meliputi licin dengan panel belakang kereta. Rangkaian besi pada jambatan papan patut disesuaikan dengan kuat bersama dengan kereta. Jembatan muatan hidraulik bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan muatan dan muatan dan muatan bergerak tempat tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo digunakan bersama dengan forklift. Dengan bantuan jambatan muatan bergerak, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar.

Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan jambatan papan, seperti memeriksa sama ada saluran paip bahan bakar rosak atau bocor minyak, dan sama ada kacang yang menyambung komponen terlepas. Projek profesional termasuk: Fabrik Dengqiao dan perniagaan lain yang berkaitan.


Belo HorizonteJembatan penerbangan tetap hidraulikKeperluan untuk penyelenggaraan berkala



Lepaskan butang permulaan, jambatan penerbangan tetap akan turun secara automatik, dan papan sirkuit akan ditempatkan di belakang trak. Selepas selesai langkah di atas, ia boleh dimuatkan dan dimuatkan.

kualitiThe fixed boarding bridge effectively achieves rapid loading and unloading of goods, greatly reducing labor and improving work efficiency in use. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Hari ini kita akan bercakap tentang fungsi dan struktur jambatan naik tetap. di bawah, kita akan memperkenalkan teknologi mesin naik yang disediakan oleh penyedia jambatan naik tetap. Ada banyak jenis kereta di pusat belanja hari ini, dan jambatan boarding tetap adalah salah satu daripada mereka. Aplikasi bermakna jambatan naik tetap Fungsi utama jambatan naik tetap adalah untuk menyelesaikan penghantaran cepat muatan dan membuang barang. Ini adalah peralatan bantuan istimewa, dengan aplikasi fleksibel fungsi pengkondisi, yang boleh menyediakan jambatan naik tetap antara trak barang dan gudang. Fungsi jambatan pengangkutan tetap ditandai oleh pembuatan yang sesuai, stabil yang baik, dan biaya perlindungan yang rendah. Ia boleh dimuatkan pada pelbagai pemuatan dan dimuatkan lokasi dan kawasan setempat yang relatif sibuk.

Kedua, sebagai peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam peralatan logistik gudang, jambatan pengangkutan tidak hanya boleh dengan cepat mengangkut barang dari platform dan keluar forklift langsung ke dalam pengangkutan, tetapi juga menetapkan jambatan antara platform kargo dan pengangkutan untuk memenuhi pengangkutan barang

Belo HorizonteJembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham, mari tengok!

The platform of the boarding bridge adopts anti slip patterned steel plates to increase the climbing friction of the forklift and improve work efficiency. Jembatan naik hidraulik bergerak terutama digunakan di stesen, dermaga, gudang kilang, dan tempat lain dengan volum kargo yang tinggi tetapi tidak selesa untuk membuat platform kargo. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.

Apabila jambatan pengangkutan hidraulik dimuatkan dan berfungsi, akan ada situasi yang lemah mengangkat atau tidak mampu mengangkat. Therefore, it is effective to ensure that the goods are not overweight during transportation. Dengan pembangunan cepat masa, industri logistik juga telah berkembang cepat dalam berbagai industri. Platform angkat tetap dan jambatan boarding hidraulik telah menjadi peralatan pengendalian bantuan yang lebih suka untuk perusahaan logistik. Mari kita bercakap tentang kehidupan perkhidmatan jambatan naik hidraulik untuk peralatan pengendalian ini.


Hak cipta dan notis:
1. Belo HorizonteJembatan penerbangan tetap hidraulikKeperluan untuk penyelenggaraan berkala yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Belo HorizonteJembatan penerbangan tetap hidraulikKeperluan untuk penyelenggaraan berkala, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Belo HorizonteJembatan penerbangan tetap hidraulikKeperluan untuk penyelenggaraan berkala adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Belo HorizonteJembatan penerbangan tetap hidraulikKeperluan untuk penyelenggaraan berkala mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

BeloHorizontemengesyorkanberita
BeloHorizonteBerita terkini